2016. augusztus 16., kedd

Díj - IV.



Szeretném megköszönni a díjat Bella Everdeennek! Hatalmas öröm számomra, hogy a három díjazott blog között szerepel az enyém is.
A blogját ITT találjátok.

Feladatok:
1.Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad!
2.Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3.Írj 12 dolgot a blogjáról!
4.Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5.Válaszolj a 12 kérdésre!
6.Tegyél fel 12 kérdést!
7.Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építőjellegű legyen!

Írj 12 dolgot a blogjáról!
  1. Bevallom, le vagyok maradva, hogy mit történik, a Téged akarlak új verziójában. Viszont az előzőt elkezdtem olvasni, és határozottan emlékszem, hogy már az akkori változata is tetszett.
  2. Az új köntösbe bújtatott történetet biztos, hogy el fogom olvasni (ha megbarátkozok Neymarral), ha megunom az angol nyelvű könyveket és újra magyar blogokat kezdek el olvasni.
  3. A Ne engedj el a maga négy részével már akkor megtetszett, amikor fel lett töltve, de most újra beleolvasva is lenyűgöző.
  4. A design egyszerű, de nagyszerű!
  5. Szerintem mindenképp pozitívum, hogy a fejezeteknek magyar a címük.
  6. Sokat elmond a blogról, hogy jelölve lett a Blogger Award-ra.
  7. A történet váltott szemszögű.
Sajnálom, de a fanfiction jelenlegi fejezetei olvasása nélkül nem tudok többet írni. A hiányosságokat egy komment formájában igyekszem majd pótolni!
 
Írj 12 dolgot a saját blogodról!
    Nem igazán vagyok aktív, ezért sok újat nem tudok mondani a blogról, de aki szeretné, ITT megtekintheti a régebbi válaszaimat.

Válaszolj a 12 kérdésre!
 1. Mikor kezdtél el írni?
2015 körül

 2. Tervezel a jövőben újabb történeteket?
A múlt csapdájában novella folytatására a szavazók többsége kíváncsi, így azt mindenképp szeretném megírni.

 3. A jelenlegi történeted megírására mi ösztönzött, mi adott ihletet?
Szerettem volna kipróbálni magam a blogger világában és kezdésnek egy fanfiction jó ötletnek tűnt.

 4. Összességében mi az, ami megihlet? Mi ad segítséget az íráshoz?
Ihletet általában apró, hétköznapi dolgok nyújtanak.
Segítséget pedig az a pár komment, ami érkezett az irományaimhoz. 

 5. Mit szeretsz a legjobban a blogolásban, az írásban?
Azt, hogy az általában hajnali órákban írt agymenésemet megoszthatom másokkal is, névtelenül. Az meg csak plusz, hogyha valakinek még tetszik is és sikerül egy ismeretlennek örömet szereznem.

 6. Mennyi időt töltesz az írással, egy fejezet megalkotásával?
Általában esténként/hajnalban szoktam megnyitni a Word-t, ezért napokig, akár hetekig is elhúzódhat.

  7. Mik a terveid az írással? Szeretnél komolyabban foglalkozni vele a jövőben, vagy csak "hobbi" szinten űzöd?
A jelenlegi terveim szerint minden marad úgy, ahogy van. Vagyis ha van kedvem/energiám/ötletem írni, akkor fogok, de csak a blogra.

 8. Mi a hobbid az íráson kívül?
A szabadidőmben leginkább a barátaimmal vagyok, netezek, sportolok, vagy olvasok. (Reményeim szerint valamikor a futás is az egyik hobbim lesz, de erre mentálisan még nem állok készen.)

 9.  Milyen blogokat olvasol szívesen?
Régóta nem olvasok blogokat.

10. Melyik történeted áll hozzád a legközelebb?(abban az esetben, ha már többet is   írtál, vagy írsz jelenleg)
A Szabad egy táncra? novella nagyon nehezen akart összejönni, de a hibái ellenére is büszke vagyok rá. Nagyon meglepődtem, amikor érkeztek hozzá kommentek, és a szavazáson mindenki szeretett volna hozzá folytatást. Ezért megírtam a II.részt, publikáltam is, de nem éreztem jónak, ezért pár nap múlva töröltem. Aztán egyik nap láttam, hogy a chaten ezt írta valaki: „Szia! :)szabad tudni, hogy mi történt a Szabad egy táncra? második részével? :)csak betévedtem és szerettem volna elolvasni de sehol sem találom :(”. A válaszom után pedig ezt:  „Nekem nagyon tetszett, és szerettem volna újra elolvasni, de természetesen megértem, hogy miért törölted, bár nem értek vele egyet. :)Remélem egyszer majd olvashatom újra a folytatást :)” Az a bizonyos újra szócska megindított bennem valamit, átírtam pár dolgot és újra (:D) feltöltöttem, amihez nagy örömömre pozitív visszajelzések érkeztek.

 11.Melyik az a könyv, amitől sohasem tudnám megválni?
Sose volt egy állandó kedvenc könyvem, általában azért rajongok, amit legutoljára végigolvastam. (Nálam nagy dolognak számít, ha nem hagyok abba egy könyvet, mert vagy az elején kaszálom, vagy a vége fele, amikor már nem bírom a nyálas happy endeket)

12. Mintáztál már magadról egy karaktert?
 Eddig talán a Szabad egy táncra? női főszereplője, Lea hasonlít rám a leginkább, de ő se nagymértékben. Nem szándékosan próbáltam a magam képére formálni.


Még egyszer szeretném megköszönni, igazán boldoggá tett.

3 megjegyzés:

  1. Drága Hanna,

    Először is, nagyon örülök, hogy ekkora örömet okoztam neked a díjjal, hidd el, megérdemelted!:)
    Másodszor, őszintén meglepett, amiket a blogomról olvastam, hatalmas mosolyt csaltál az arcomra a soraiddal. Nem gondoltam volna, hogy az előző verzióra bárki is emlékszik még, azt pedig pláne nem, hogy még kedvelte is - ez külön öröm a számomra ahogyan az is, hogy a Ne engedj el történetet ennyire élvezted. Tényleg köszönöm a szavaidat, nagyon jól estek!
    Végül pedig szeretnék Neked sok sikert, olvasót és díjat kívánni a jövőre nézve, hiszen megérdemled!:)

    Sok puszi és ölelés,
    Bella

    VálaszTörlés
  2. De jó, hogy én is meg tudtalak lepni téged! :)
    A jókívánságokat pedig nagyon köszönöm.

    Ölel,
    KissHanna

    VálaszTörlés